مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-25سياسي

تأکید رییس قوه قضاییه بر کارشناسی مشکلات است


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ورود رییس قوه قضایی به یکی از پرونده های کثیرالشاکی، گفت: بحث کارشناسی، مشکلات و اهمیت آن همواره مورد تأکید رییس قوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در آیین تحلیف 16 نفر از کارشناسان جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز که در مراسمی با حضور دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان و رییس و اعضاء هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان در سالن شهدای قوه قضاییه دادگستری برگزار شد، گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، شاهد هستیم که رییس دستگاه قضا در بسیاری از موارد و مشکلات به صورت مصداقی ورود پیدا کرده و با استفاده از تجربیات گرانسنگ خود در امر قضا خواستار حل این مشکلات شده است.

وی با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز و تشکیل جلسه بررسی یکی از پرونده های کثیرالشاکی، بیان کرد: این حضور در استانی که به دلایل مختلف پرونده های متعدد کثیرالشاکی دارد از منظر آسیب شناسی تشکیل و رسیدگی به این پرونده ها حائز اهمیت است.

عالی ترین نماینده قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که حجت الاسلام و المسلمین اژه ای بارها طرح کرده بحث کارشناسی، مشکلات و اهمیت آن است، متذکر شد: رییس دستگاه قضا خواستار توجه به مقوله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس قوه قضاییه بر کارشناسی مشکلات است

تأکید رییس قوه قضاییه بر کارشناسی مشکلات است