مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-25اقتصادي

آغازثبت نام مسکن جوانان قشم/ شرایط متقاضیان اعلام شد


طرح ثبت نام مسکن جوانان قشم با هدف توسعه متوازن و عدالت محور در قشم و برآوردن یکی از مطالبات به حق جوانان جزیره آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، طرح ثبت نام مسکن جوانان قشم با هدف توسعه متوازن و عدالت محور در قشم  و برآوردن یکی از مطالبات به حق جوانان جزیره آغاز شد.

بومی بودن و یا دارا بودن حداقل 5 سال سابقه سکونت دائم و پیوسته در محل مورد تقاضا  تا پایان سال 1400 با ارائه مدارک مثبته از مهم ترین شرایط متقاضیان حقیقی است.

نداشتن مالکیت زمین با کاربری مسکونی و یا واحد مسکونی و همچنین نداشتن سابقه واگذاری زمین و یا ملک از طرف سازمان و یا دولت و نیز ارائه گواهی کتبی از شورای روستا (در روستاها) از دیگر شرایط لازم برای ثبت نام در این طرح است.

بر اساس این گزارش داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدارک مثبته لازم برای اثبات آن و تأهل برای متقاضیان ذکور و یا سرپرستی خانوار و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم  از دیگر شرایط این طرح است.

سرپرستی خانوار برای متقاضیان اناث براساس گواهی مراجع قضایی ذیصلاح و دارا بودن حداقل 20 تا 40 سال  تمام سن برای متقاضیان ذکور و  اناث خودسرپرست یا مجرد نیز از دیگر شرایط  این طرح اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازثبت نام مسکن جوانان قشم/ شرایط متقاضیان اعلام شد

آغازثبت نام مسکن جوانان قشم/ شرایط متقاضیان اعلام شد