مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-25سياسي

کنفرانس بین المللی «تشیع،فرهنگ و زندگی» برگزار می شود


احمدعلی مهری،رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیداربا گیورگی سانیکیدزه رییس انستیتو شرقشناسی گرجستان( ایرانشناس و اسلام شناس برجسته گرجی) اعلام کرد: - احمدعلی مهری،رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیداربا گیورگی سانیکیدزه رییس انستیتو شرقشناسی گرجستان( ایرانشناس و اسلام شناس برجسته گرجی) اعلام کرد:کنفرانس بین المللی تشیع ،فرهنگ و زندگی با مشارکت دانشگاه بیرمنگام انگلیس، انستیتو شرقشناسی گرجستان و رایزنی فرهنگی ایران درگرجستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،در این دیدار سانیکدزه درسخنانی اظهار داشت: استیتو شرقشناسی در طی سالیان گذشته همکاری بسیار نزدیکی با رایزنی فرهنگی ج.

ا.

ایران در گرجستان داشته و پشتیبانی های خوبی در این زمینه انجام شده که منجر به برگزاری کنفرانس، همایش ،چاپ کتاب،انجام پژوهش و.

در حوزهای ایرانشناسی و اسلام شناسی گردیده است که امیدواریم این همکاری کماکان ادامه داشته باشد.

رییس انستیتو شرقشناسی گرجستان درادامه سخنان خود گفت: حوزه ایرانشناسی شامل زبان فارسی،تاریخ ، مردم شناسی در این انستیتو بسیار فعال و قوی است و ایرانشناسان برجسته ای همچون مرحوم جمشید گیوناشویلی در اینجا دارای مسئولیت بوده اند و فعالیتهای برجسته ای نیز در این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی «تشیع،فرهنگ و زندگی» برگزار می شود

کنفرانس بین المللی «تشیع،فرهنگ و زندگی» برگزار می شود