مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25اجتماعي

کاهش کیفیت هوای تهران در مهرماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته


مدیر واحد پایش در مهرماه سال جاری در مقایسه با مهرماه سال گذشته، تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس یک روز کاهش یافت.

- ، مهرماه امسال در شرایطی به پایان رسید که به لحاظ کیفیت هوا، 22 روز قابل قبول و 8 روز ناسالم برای گروه های حساس در شهر تهران ثبت شد.

محسن روشنی مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام اینکه در این مدت، 8 روز آلاینده ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون بالاتر از حد مجاز بود، گفت: آلاینده ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون نیز 2 روز به صورت همزمان فراتر از حد مجاز قرار گرفت.

روشنی با مقایسه کیفیت هوای تهران در مهرماه 1400 نسبت به مهرماه 99 که کیفیت هوای 21 روز آن قابل قبول و 9 روز آن برای گروه های حساس ناسالم بود، افزود: در مهرماه سال جاری در مقایسه با مهرماه سال گذشته، تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس یک روز کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه در همه روزهای نامطلوب مهرماه سال گذشته، آلاینده ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون، آلاینده شاخص بود، اظهار کرد: اما در مهرماه سال جاری، یک روز آلاینده ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون که بیشتر منشأ طبیعی دارد، آلاینده شاخص شهر تهران بود که این امر به کاهش قابل توجه بارش های جوی در ماه های اخیر و در پی آن، خشکی زمین باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای تهران در مهرماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

کاهش کیفیت هوای تهران در مهرماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته