مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-25اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد هرمزگان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان بر ضرروت استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی در حوزه اقتصاد به ویژه در بخش افزایش کیفیت تولید تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان بر ضرروت استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی در حوزه اقتصاد به ویژه در بخش افزایش کیفیت تولید تاکید کرد.

محمدرضا صفا صبح امروز (سوم آبان ماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، بیان کرد: استفاده از نظرات کارشناسی جامعه دانشگاهی با توجه به توان و تخصص آنها می تواند آسیب های بخش تولید را با آموزش های تخصصی به حداقل برساند.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان اتاق شیشه ای پذیرای جامعه دانشگاهی استان و استفاده از ظرفیت این حوزه است.

در ادامه این نشست نیز رییس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مراکزی است که با تلاش علمی و پژوهشی علاوه بر نقش آفرینی در ارتقای سطح علمی و دانش کشور توانسته بستر مناسب را برای توسعه شرکت های دانش بنیان و زمینه فعالیت های استارت اپها و اقتصاد دیجیتال در کشور فراهم کند.

محمد دل پسند اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با ارائه طرح های کاربردی و استفاده از کارشناسان متخصص می تواند علاوه بر افزایش کیفیت تولید در بحث آموزشی های عمومی و تخصصی نیز از ظرفیت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد هرمزگان

ضرورت استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد هرمزگان