مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-25سياسي

ضرورت توجه به ظهور و بررسی حوادث یمن در کلام آیت الله بهجت


تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) گفت:انسان اگر خدا را بشناسد قطعا پیامبراکرم(ص) را خواهد شناخت و این شناخت باعث می شود انسان هانند جناب سلمان از اهل بیت(ع) محسوب شود.

- ، جلسه درس اخلاق هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مسجد ولی الله اعظم عجل الله فرجه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) در این جلسه ضمن تبریک ایام ولادت رسول خدا صلی الله علیه و آله و هفته وحدت گفت: کاری کنید که پیغمبر را ببینید.

باید سعی کنید ایشان را ببینید، والله قسم کسانی که خلافت امیرالمومنین علیه السلام را قطع کردند و حضرت زهرا سلام الله علیها را به شهادت رساندند پیامبر را ندیدند.

آنها فقط یک مرد عرب را می دیدند.

اما سلمان و ابوذر پیامبر را می دیدند.

این عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آیه 82 سوره اسرا گفت: خداوند می فرماید: وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً پس اگر مؤمن نبودید، یعنی خدا را نشناختید، رسول خدا را نشناختید، قرآن و اهل بیت را نشناختید این قرآن جز خسران برای شما هیچ ندارد، دیگر شفا نیست و خسران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ظهور و بررسی حوادث یمن در کلام آیت الله بهجت

ضرورت توجه به ظهور و بررسی حوادث یمن در کلام آیت الله بهجت