مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-25سياسي

گردشگری از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رییس جمهور، صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیت های استان ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید کردند.

- ایسنا/اصفهان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رییس جمهور، صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیت های استان ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید کردند.

علی اصغر شالبافیان، امروز (دوشنبه- 3 آبان) در دیدار با استاندار اصفهان، اظهار کرد: هدف همگی ما در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان مردم و به ویژه فعالان گردشگری است.

وی ادامه داد: امروز با تلاش های انجام شده ، نگاه ویژه به گردشگری در حاکمیت به وجود آمده، به طوری که یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم، گردشگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان شالبافیان افزود: در دیدار اخیرمان با رییس جمهور، صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیت های استان ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید کردند که امیدواریم استان اصفهان به عنوان یک استان پیشرو نقش مهمی در راستای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های موجود گردشگری خود داشته باشد تا بتوانیم سیاست جدیدی در حوزه تبلیغات گردشگری اندیشیده و به مرحله اجرا درآوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است

گردشگری از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است