مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-25اقتصادي

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا کنون 2 میلیون و 500 هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل ونقل اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 2 میلیون و 500 هزارتن کالا در استان جابجا شده و 182 هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی وضعیت حمل ونقل کالا و بار را عادی و روان دانست و افزود: بیشترین کالای استان اردبیل از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا های جابجا شده استان در 7 ماه گذشته عنوان کرد.

وثوقی فعالیت 87 شرکت حمل ونقل کالا با 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11  هزار و 784 راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل ونقل در خدمت رسانی به مردم  قدردانی کر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه برعملکرد شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل