مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-25اقتصادي

پیش بینی کمبود تولید برق در صورت محدودیت گاز مصرفی نیروگاه ها


سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور با اشاره به کمبود گاز در زمستان، گفت: در صورت اعمال محدودیت به گاز مصرفی نیروگاه های برق، این مساله می تواند سبب کمبود تولید برق به دلیل کاهش فشار گاز و محدودیت های احتمالی آن در زمستان پیش رو به خصوص در روزهای سرد سال شود.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور با اشاره به کمبود گاز در زمستان، گفت: در صورت اعمال محدودیت به گاز مصرفی نیروگاه های برق، این مساله می تواند سبب کمبود تولید برق به دلیل کاهش فشار گاز و محدودیت های احتمالی آن در زمستان پیش رو به خصوص در روزهای سرد سال شود.

کیومرث زمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان بیش از 120 مصوبه در راستای هماهنگی و پیگیری مشکلات صنعت برق اخذ و تصمیمات مهمی جهت عبور از پیک بار 1400 و مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود تولید برق داشته که اجرایی کردن این مصوبات و همکاری مجموعه صنعت برق، باعث عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان شده است.

وی افزود: الزام نیروگاه ها به تولید و تزریق برق مازاد خود به شبکه سراسری به میزان 900 مگاوات، جلب همکاری مشترکین صنعتی بخصوص صنایع فلزی و سیمانی و محدود کردن آن ها در ساعات پیک بار جهت کاهش یا صفر کردن خاموشی های خانگی و پیگیری منظم در شناسایی و جمع آوری مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کمبود تولید برق در صورت محدودیت گاز مصرفی نیروگاه ها

پیش بینی کمبود تولید برق در صورت محدودیت گاز مصرفی نیروگاه ها