مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-25اقتصادي

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان ادامه دارد


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل با قوت ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عطاء اله اکبری افزود: متقاضیان این طرح می توانند از طریق سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به نشانی saman.

mrud.

ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان پس از ورود به سامانه باید گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن را انتخاب کنند، گفت: نام نویسی از متقاضیان این طرح از 28 مهرماه آغاز و به مدت یکماه ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به درخواست های مردمی در تلاش هستیم در شهرهایی از استان که امکان تامین زمین برای احداث واحدهای طرح جهش تولید مسکن وجود داشته باشد به فوریت اقدام نماییم تا شهروندان با مراجعه به سامانه نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

اکبری تاکید کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان ادامه دارد