مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-25اقتصادي

مسئولیت اجتماعی با خزانه خالی


مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) در تمام دنیا یک ضرورت انکار ناپذیراست که تنها عمل به آن می تواند اعتبار و اعتماد جامعه را به دولت افزایش دهد و چنانچه بدون پشتوانه باشد منجر به فاصله بیش تر میان دولت و ملت می شود.

- مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) در تمام دنیا یک ضرورت انکار ناپذیراست که تنها عمل به آن می تواند اعتبار و اعتماد جامعه را به دولت افزایش دهد و چنانچه بدون پشتوانه باشد منجر به فاصله بیش تر میان دولت و ملت می شود.

عصر ایران؛ سجاد بهزادی- درست است که امروز نفت وگاز کشور حال وروز خوبی ندارد اما تا همین دیروز صادرات نفت و محصولات آن ضامن توسعه کشور بود.

حتی امروز که بر اساس گفته های وزیر نفت تحریم های ظالمانه آمریکا سبب شد ایران از آوریل 2018 تا 2021 از تولید یک میلیارد و 800 میلیون بشکه نفت و بیش از 100 میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شود؛ باز چشم توسعه کشور به درآمدهای نفتی است.

واقعیت قصه این است که علیرغم تحریم های شدید ما نتوانسته ایم بدون اتکاء به دلارهای نفت، توسعه را به پیش ببریم وامروز عملا توسعه بخش های مهمی از کشور متوقف شده است.

دولت جدید سفرهای استانی خود را با دستان خالی انجام می دهد و جامعه میزبان در این سفرها دوست دارند وزیر نفت میهمان آنها باشد تا به بهانه مسئولیت های اجتماعی، از شهر و روستاهای آنها محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اجتماعی با خزانه خالی

مسئولیت اجتماعی با خزانه خالی