مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-25سياسي

مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصار زدایی را دنبال می کند


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطالبه گری حقوق مردم استان در حوزه های مختلف را از مهم ترین فعالیت های نمایندگان ذکر وکرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، به روند انتخاب استاندار اشاره و اظهار داشت: این نقصی در سراسر کشور از جمله خراسان جنوبی است که امیدواریم سریع تر توسط دولت این مشکل رفع شود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وظایف نمایندگان در انتخاب سکان دار مدیریتی استان ها اشاره کرد و بیان داشت: ما بنا بر دخالت نداریم و فقط نظر خواهیم داد.

22 شاخص برای انتخاب استاندار نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در بود که در مجلس عنوان شده و می تواند مؤثر باشد.

گام مجلس در انحصار زدایی و تحقق عدالت وی به سفر رییس جمهور به استان خراسان جنوبی اشاره و عنوان کرد: این سفر دارای مصوبات خوبی بود و امیدواریم همت همه باعث محقق شدن هرچه زودتر این مصوبات شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطالبه گری حقوق مردم استان در حوزه های مختلف را از مهم ترین فعالیت های نمایندگان استان از زمان شروع مجلس یازدهم ذکر و خاطرنشان کرد: مسیر تحقق عدالت و جلوگیری از انحصار زدایی را در مجلس دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصار زدایی را دنبال می کند

مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصار زدایی را دنبال می کند