مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-25اقتصادي

گرانفروشی و عدم درج قیمت، بیشترین تخلف صنفی در اهواز


مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: در سطح شهرستان اهواز از ابتدای سال 1400 تا کنون، در جریان انجام 3 هزار و 100 مورد بازرسی از اصناف، 846 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است که این متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند؛ - ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: در سطح شهرستان اهواز از ابتدای سال 1400 تا کنون، در جریان انجام 3 هزار و 100 مورد بازرسی از اصناف، 846 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است که این متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند؛ عمده تخلفات انجام شده مربوط به گرانفروشی و عدم درج اتیکت قیمت بوده است.

رضا فرجام در گفت وگو با ایسنا، در خصوص گرانفروشی نان، اظهار کرد: موضوع گرانفروشی در بحث نان به شدت در حال پیگیری است و بازرسان اتاق اصناف در سطح استان، مرتبا در حال سرکشی و نظارت هستند.

وی افزود: اتحادیه نانوایان اهواز درخواست افزایش قیمت نان را ارائه کرده اما تا کنون با این موضوع در سطح استان موافقت نشده است؛ بنابراین افزایش خودسرانه قیمت نان، تخلف صنفی محسوب می شود و قطعا این تخلفات با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

فرجام تصریح کرد: در ماه گذشته با حدود 60 واحد نانوایی در اهواز به دلیل تخلف صنفی برخورد شد و برای آن ها تشکیل پرونده انجام و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی و عدم درج قیمت، بیشترین تخلف صنفی در اهواز

گرانفروشی و عدم درج قیمت، بیشترین تخلف صنفی در اهواز