مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25اجتماعي

جذب نیروهای تحصیل کرده افاغنه در صنایع البرز


نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: جذب اتباع خارجی در صنعت که با استفاده از امکانات آموزش عالی کشورمان تحصیل کرده اند را مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یداله مالمیر، نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز، بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به کمبود نیروهای ماهر و متخصص در رشته های تحصیلی مرتبط با صنعت، ضرورت جذب اتباع خارجی در صنعت که با استفاده از امکانات آموزش عالی کشورمان تحصیل کرده اند را مورد تاکید قرار داد.

  وی گفت: در بین اتباع خارجی به ویژه افغانستانی هایی که در دانشگاه های ما فارغ التحصیل شده اند افراد نخبه و با استعدادی مشاهده می شوند که حضورشان در صنایع کشور بسیار مفید وموثر واقع خواهد شد.

  مالمیر استعداد و توانایی بالای برخی دانشجویان افغانی فارغ التحصیل شده از مراکز آموزش عالی کشور را در خور توجه عنوان کرد و گفت: در صورتی که از این نیروهای کار در بخش صنعت استفاده نکنیم ، دیگر کشورها آنان را جذب خواهند کرد.

  نایب رییس اتاق بازرگانی، صنای، معادن و کشاورزی البرز در ادامه این گفتگو به توانایی های شگرف مراکز آموزش عالی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث علوم اقتصاد و صنعت اشاره کرد و ضرورت قانونمند شدن حضور اساتید و محققان دانشگاهی در صحنه صنعت را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروهای تحصیل کرده افاغنه در صنایع البرز

جذب نیروهای تحصیل کرده افاغنه در صنایع البرز