مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25اقتصادي

انگور استان مرکزی فاقد زنجیره ویژه تولید


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مرکزی گفت: نبود زنجیره های ویژه تولید انگور در استان مرکزی از دغدغه های باغداران این استان است، زیرا یک تولیدکننده باید همزمان به دنبال تهیه نهاده و بازار فروش و بسته بندی و غیره باشد در حالی که هر کدام از این موارد تخصص های ویژه ای می طلبد.

- ایسنا/مرکزی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مرکزی گفت: نبود زنجیره های ویژه تولید انگور در استان مرکزی از دغدغه های باغداران این استان است، زیرا یک تولیدکننده باید همزمان به دنبال تهیه نهاده و بازار فروش و بسته بندی و غیره باشد در حالی که هر کدام از این موارد تخصص های ویژه ای می طلبد.

علی اصغر زارعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در 16 هزار و 200 هکتار از زمین های کشاورزی استان مرکزی انگور کشت می شود و به طور متوسط حاصل عملکرد باغ های انگور استان مرکزی 12 هزار تن بوده که به دلیل سرمازدگی ابتدای امسال، محصول تاکستان های این استان نسبت به سال های گذشته کاهش یافت و به میزان مطلوب نرسید.

وی با بیان اینکه 70 درصد باغ های انگور استان مرکزی را انگورهای بی دانه سفید و قرمز تشکیل می دهد و 30 درصد باقی مانده شامل انگورهای عسگری، فخری، یاقوتی و.

است، افزود: از این محصولات، فرآورده های جانبی از جمله کشمش، شیره انگور، مربا، کنسانتره، باسلوق و دیگر مشتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگور استان مرکزی فاقد زنجیره ویژه تولید

انگور استان مرکزی فاقد زنجیره ویژه تولید