مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-25اجتماعي

کاهش 80 درصدی تصادفات ناشی از لغزندگی در آزادراه کرج-قزوین


مدیرکل راهداری البرز از اجرای عملیات مضرس در آزادراه کرج- قزوین محدوده پل حصارک تا پل هشتگرد خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه 80 درصد تصادفات ناشی از لغزندگی مسیر کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری البرز از اجرای عملیات مضرس در آزادراه کرج- قزوین محدوده پل حصارک تا پل هشتگرد خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه 80 درصد تصادفات ناشی از لغزندگی مسیر کاهش پیدا کرده است.

علی زندی فر اظهار کرد: راهداری البرز، هر سال با هدف کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، اجرای پروژه های عملیات روکش آسفالت حفاظتی و ارتقای کیفی آن را در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول در ادامه از اجرای پروژه ارتقای ایمنی تردد در محدوده پل حصارک تا پل هشتگرد در آزادراه کرج- قزوین خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه از عمر آسفالت این مسیر هشت سال می گذشت مقاومت آن در برابر لغزندگی بسیار کم شده بود برای همین در روزهای بارانی به علت کاهش ضریب اصطکاک لاستیک وسائل نقلیه عبوری با سطح آسفالت و عدم توانایی کنترل رانندگان؛ تعداد تصادفات این محدوده بیشتر می شد.

زندی فر بیان کرد: با اجرای این پروژه که مرحله اول آن با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری آغاز شده است، عملیات مضرس به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی تصادفات ناشی از لغزندگی در آزادراه کرج-قزوین

کاهش 80 درصدی تصادفات ناشی از لغزندگی در آزادراه کرج-قزوین