مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-25اقتصادي

به دنبال تغییر تعرفه ها برای مشترکان پرمصرف گاز هستیم


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه هرگونه جریمه برای مشترکان پرمصرف گاز طبیعی طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی اعمال می شود، اعلام کرد که شرکت ملی گاز به دنبال تغییر تعرفه برای آنهاست.

- مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه هرگونه جریمه برای مشترکان پرمصرف گاز طبیعی طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی اعمال می شود، اعلام کرد که شرکت ملی گاز به دنبال تغییر تعرفه برای آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جولایی با اشاره به آغاز موج دوم سرما از ابتدای پاییز امسال، اظهار کرد: این موج سرما به احتمال زیاد ماندگار است و دمای هوا در همین حد می ماند و حتی پایین تر هم می آید.

با توجه به بحث ناترازی بخش انرژی (که در گاز، برق و دیگر فرآورده ها وجود دارد) باید سه کار انجام دهیم.

یکی بحث توسعه منابع تولیدی است که امسال آخرین سکوی گازی که سکوی فاز 14 و پالایشگاه مربوط به آن است زمستان آماده می شود و توسعه پارس جنوبی تکمیل خواهد شد و دیگر در پارس جنوبی توسعه ای نداریم.

وی تصریح کرد: از سویی پس از اینکه منابع را به حداکثر رساندیم، بهبود بهره وری و تولید پایدار باید مورد توجه باشد و اقدام هایی که در این زمینه در بخش های تعمیراتی مانند تعمیرات پالایشگاهی، تعمیرات سکوها، خطوط لوله و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تغییر تعرفه ها برای مشترکان پرمصرف گاز هستیم

به دنبال تغییر تعرفه ها برای مشترکان پرمصرف گاز هستیم