مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25سياسي

نماینده مردم بجنورد بر تسریع در تامین اعتبار سد گلمندره تاکید کرد


نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی، بر پیگیری فوری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل سد گلمندره به منظور آبگیری این سد در سال آینده، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی، بر پیگیری فوری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل سد گلمندره به منظور آبگیری این سد در سال آینده، تاکید کرد.

سید محمد پاکمهر در بازدید از روند اجرایی سد گلمندره در شهرستان گرمه، اظهار کرد: این سد باعث رونق منطقه در حوزه های کشاورزی و صنعتی و همچنین اشتغال زایی می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش تمامی دست اندرکاران طرح ساخت سد گلمندره، خاطرنشان کرد: این سد تنها پروژه حوزه آب از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 1391 است که تاکنون به دلیل عدم تامین اعتبار، بهره برداری نشده.

سید عقیل مرتضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی نیز در این بازدید میزان پیشرفت فیزیکی سد گلمندره را تاکنون حدود 80 درصد اعلام کرد و گفت: برای ساخت این سد تاکنون 183 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن 403 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی افزود: کنترل سیلاب ورودی به جنگل گلستان، بهبود وضعیت کشاورزی اراضی پایاب سد، تامین آب برای صنایع پایین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بجنورد بر تسریع در تامین اعتبار سد گلمندره تاکید کرد

نماینده مردم بجنورد بر تسریع در تامین اعتبار سد گلمندره تاکید کرد