مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25سياسي

پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان


نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین 2 دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟ - حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز سوم آبان ماه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: هر مکانی برای ارتقاء نیازمند ارائه طرح است و اینکه از لحاظ شکل آماده بررسی و طراحی باشد.

به طور مثال برای ارتقاء شهر بروات به شهرستان باید دو بخش برای این شهر در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای ارتقاء هر مکانی باید طرح به استان پیشنهاد داده شود و کارشناسان تقسیمات کشوری استان طرح را بررسی و تصویب کنند سپس طرح به کشور ارسال شده و در صورت تایید وزارت کشور طرح وارد پروسه مربوط به تقسیمات کشوری می شود .

غضنفرآبادی بیان کرد: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین 2 دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟ نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با اشاره به ارتقاء بخش روداب غربی به شهر بیان کرد: در بحث ارتقاء روداب غربی طرح وارد وزارت کشور شده و در صورت موافقت دولت در بحث تقسیمات کشوری مشکل این بخش نیز حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان

پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان