مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25پزشكي

برپایی 7 وبینار در مدرسه پاییزه مالکیت فکری


مدرسه پاییزه مالکیت فکری به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و با همکاری آکادمی کانون پتنت ایران ویژه محققان دانشگاه ها و مراکز وابسته به وزارت بهداشت، - مدرسه پاییزه مالکیت فکری به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و با همکاری آکادمی کانون پتنت ایران ویژه محققان دانشگاه ها و مراکز وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدرسه پاییزه مالکیت فکری وزارت بهداشت متشکل از هفت وبینار با عناوین مختلف مالکیت فکری و با تمرکز ویژه بر ثبت اختراع است که هدف آن ترغیب برای استفاده از سیستم پتنت، به منظور حفاظت از دستاوردهای فناورانه و انجام پژوهش های کاربردی و خلق ثروت از آنها عنوان شده است.

نخستین رویداد از مدرسه پاییزه که در 8 آبان ماه و با عنوان بررسی سیاست های مالکیت فکری رایج در دنیا برگزار می شود، به صورت خاص بر حوزه سیاستگذاری متمرکز شده و کارشناسان مالکیت فکری و مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور را خطاب قرار می دهد.

در این وبینار، با بیان سیاست های متداول مالکیت فکری در دانشگاه های جهان، بر لزوم دنبال کردن یک سیاست روشن و منعطف در دانشگاه های کشور و همچنین اثرات آن بر ترویح نوآوری و ثبت اختراع پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 7 وبینار در مدرسه پاییزه مالکیت فکری

برپایی 7 وبینار در مدرسه پاییزه مالکیت فکری