مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25سياسي

منتظر نتایج مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود یونسیان اظهار داشت: متأسفانه یک بریده و جدول از مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز به صورت یک نامه منتشر شد که نمی توان بر اساس آن، - عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در مورد مطالعه اثربخشی واکسن های رایج که در شیراز انجام شده، صحبت های زیادی شد، اما منتظر آنالیز داده های مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود یونسیان اظهار داشت: متأسفانه یک بریده و جدول از مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز به صورت یک نامه منتشر شد که نمی توان بر اساس آن، قضاوتی داشت بنابراین منتظر هستیم که آنالیز داده های این مطالعه به طور کامل به دست ما برسد و امیدواریم که نتیجه مطالعه مشخص شود.

وی افزود: نتیجه مطالعه وقتی قابلیت انتشار و استناد دارد که مقاله آن توسط گروه علمی، داوری شده باشد، اما اگر مقاله ای منتشر نشده باشد، اما اگر قابل داوری باشد و به محققین برسد، می توان نتایج آن را تحلیل و در مورد آن، اظهارنظر کرد.

در حال حاضر نمی توان بر اساس جدول منتشر شده، قضاوت کرد.

دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری کرونا یادآور شد: توضیحات مقدمی، سرپرست گروه تحقیقاتی مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز را دیدم، اما هنوز بخشی از تصویر را دیده ایم و نمی توانیم قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر نتایج مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز هستیم

منتظر نتایج مطالعه اثربخشی واکسن ها در شیراز هستیم