مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25سياسي

دو تالار عروسی در سنندج پلمب شدند


بازرسان این مرکز در هفته جاری از برگزاری 20 مراسم خانوادگی جلوگیری و دو تالار عروسی را به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب کردند.

- ، جهانبخش یوسفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان مرکز بهداشت به صورت مستمر از تالارهای پذیرایی بازدید می کنند و در شرایط سخت کرونایی که جان هموطنان وابسته به رعایت پروتکل های بهداشتی است با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: بازرسان این مرکز غیر از این دو تالار عروسی اقدام به پلمب یک باب چایخانه نیز در سطح شهر سنندج کردند که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی جان شهروندان را به خطر انداخته بود.

رییس مرکز بهداشت سنندج تصریح کرد: بازرسی های مستمر از تالارهای مجالس به صورت روزانه در دستور کار این مرکز قرار دارد و با افراد متخلف به شدت برخورد می شود.

یوسفی اظهار داشت: طی یک هفته اخیر 11 اکیپ گشت مشترک شبکه بهداشت با سایر ارگان ها از 57 مکان و 435 واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این مدت همچنین از 183 مرکز تهیه و عرضه مواد غذایی و غذای آماده در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که در نهایت 17 واحد صنفی متخلف شناخته شده و اخطاریه 24 ساعته بهداشتی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تالار عروسی در سنندج پلمب شدند

دو تالار عروسی در سنندج پلمب شدند