مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-25سياسي

تاکید رییسی بر لزوم پایبندی اروپا به تعهدات در قبال ایران


رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در هنگام دریافت استوارنامه «کاری کاهیلوتو» سفیر جدید فنلاند در ایران، گفت: امیدواریم در دوره مأموریت شما شاهد روابط خوب و درخشان دو کشور باشیم.

- سفیر جدید فنلاند استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهور کرد تاکید رییسی بر لزوم پایبندی اروپا به تعهدات در قبال ایران رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در هنگام دریافت استوارنامه کاری کاهیلوتو سفیر جدید فنلاند در ایران، گفت: امیدواریم در دوره مأموریت شما شاهد روابط خوب و درخشان دو کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی تأکید کرد: امیدواریم اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی بتوانند در مسیر استقلال راهبردی پیشرفت کنند و خود را از سیاست های توسعه طلبانه آمریکا جدا کنند، چرا که یکجانبه گرایی آمریکا به نفع جهان نیست.

رییس جمهور ضمن تاکید بر لزوم پایبندی اروپا به تعهدات خود در قبال ایران، خطاب به سفیر جدید فنلاند گفت: امیدواریم در آستانه 90 سالگی روابط دو کشور و در دوره مأموریت شما شاهد گسترش روابط ایران و فنلاند باشیم.

کاری کاهیلوتو سفیر جدید فنلاند در جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار گفت: روابط دیپلماتیک دو کشور همیشه روابط خوبی بوده است و در آذرماه امسال این روابط 90 ساله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر لزوم پایبندی اروپا به تعهدات در قبال ایران

تاکید رییسی بر لزوم پایبندی اروپا به تعهدات در قبال ایران