مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-25اقتصادي

حاشیه های ساخت 100 هزار واحد مسکونی در حاشیه مشهد و ادعاهای متناقض


رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد ادعای مطرح شده از قول یکی از سرمایه گذاران را رد کرد و گفت: تا این لحظه، هیچ سرمایه گذاری درخصوص ساخت 100 هزار واحد مسکونی در شهر مشهد اعلام آمادگی نکرده و پیامی با این مضمون دریافت نکرده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، زنان و مردان متجاهر به اعتیاد در زمینی متعلق به آستان قدس(که در اختیار شورای شهر است) مشغول زندگی و مصرف مواد هستند و به گفته عضو شورای شهر، شورای پنجم تنها برای تبلیغات لیست خود و بدون پشتوانه مالی در آن پروژه ساخت مسکن را کلنگ زده است، در این میان سرمایه گذاری ادعا کرده اگر زمین داشته باشد می تواند تا 100 هزار خانه در مشهد بسازد.

این جملات مطلع گزارش میدانی خبرنگار فارس از حاشیه شهر مشهد با عنوان خانه هایی که شورای شهر نساخت گور معتادان شد/ اعضای شورای ششم و تعهدات بی اعتبارشورای قبل است.

(اینجا بخوانید) در بخشی از این گزارش ادعای یکی از فعالان اجتماعی و مطلعین واقف به شرایط منطقه درباره اعلام آمادگی یک سرمایه گذار و بی توجهی شورای شهر به این موضوع درج شد، موضوعی که با واکنش رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های ساخت 100 هزار واحد مسکونی در حاشیه مشهد و ادعاهای متناقض

حاشیه های ساخت 100 هزار واحد مسکونی در حاشیه مشهد و ادعاهای متناقض