مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-25اجتماعي

سرانه فضای ورزشی مدارس خراسان شمالی به 49 سانتیمتر افزایش می یابد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فضای ورزشی مدارس استان 44 سانتیمتر مربع است که با تجهیز هفت کلاس درس تربیت بدنی تا پایان سال جاری به 49 سانتیمتر مربع افزایش می یابد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فضای ورزشی مدارس استان 44 سانتیمتر مربع است که با تجهیز هفت کلاس درس تربیت بدنی تا پایان سال جاری به 49 سانتیمتر مربع افزایش می یابد.

مهدی خطیب زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: برای تجهیز این تعداد کلاس درس پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی مجموع فضاهای ورزشی مدارس خراسان شمالی را یک هزار و 436 مترمربع عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال 800 متر مربع نیز به این میزان اضافه می شود.

وی گفت: بیشترین فضای اختصاص یافته ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه است.

خطیب زاده، نردبان سوئدی، چوب موازنه، تخته تعادل، نردبان افقی، نردبان و طناب معلق، نردبان چابکی و انواع جیم بال را از جمله تجهیزات درس تربیت بدنی اعلام کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در مجموع در این استان تاکنون 11 کلاس درس تربیت بدنی با حدود یکهزار و 300متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی مدارس خراسان شمالی به 49 سانتیمتر افزایش می یابد

سرانه فضای ورزشی مدارس خراسان شمالی به 49 سانتیمتر افزایش می یابد