مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-25اجتماعي

ورزش دانش آموزی باید به یک مطالبه جدی تبدیل شود


مدیر کل آمورزش و پرورش استان یزد با بیان این که موضوع تربیت بدنی و ورزش به ویژه در حوزه دانش آموزی باید به یک مطالبه جدی در جامه تبدیل شود، گفت: - ایسنا/یزد مدیر کل آمورزش و پرورش استان یزد با بیان این که موضوع تربیت بدنی و ورزش به ویژه در حوزه دانش آموزی باید به یک مطالبه جدی در جامه تبدیل شود، گفت: معتقدیم که فعالیت مدارس نباید به ساعت تدریس محدود شود بلکه مدارس باید به کانون محله تبدیل شوند.

محسن موحدی فرد امروز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان با اشاره به سرآمدی یزد در بسیاری از فعالیت ها و برنامه های ورزشی در سالیان پیشین، اهمیت تربیت بدنی در آموزش و پرورش را تا این اندازه دانست که برای آن معاونت مستقلی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که آموزش و پرورش برای یک سوم 135 هزار دانش آموز خود فضای ورزشی کافی را به ویژه در بخش دختران ندارد، خواستار تعامل بیشتر دستگاه های مرتبط با ورزش در بهره گیری بهینه از زیرساخت های ورزشی جهت دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم شد.

موحدی فرد از حمایت برخی دستگاه ها مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از حوزه ورزش آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: موضوع تربیت بدنی و ورزش به ویژه در حوزه دانش اموزی باید به کمک رسانه ها به یک مطالبه جدی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش دانش آموزی باید به یک مطالبه جدی تبدیل شود

ورزش دانش آموزی باید به یک مطالبه جدی تبدیل شود