مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-25اقتصادي

تحقق 150درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان شمالی


مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 45 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 48 فقره پروانه تمدید و 24 فقره پروانه تعلیق شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 45 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 48 فقره پروانه تمدید و 24 فقره پروانه تعلیق شد.

فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: پس از انجام بازرسی های فنی و همچنین نمونه برداری و مطابقت نتایج آزمون با استانداردهای ملی ذیربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های شیشه ایمنی، روغن کره حیوانی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی، صادر شد.

وی بیان کرد: از این 45 فقره صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد 31فقره مربوط به واحدهایی هستند که برای اولین بار موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شده است که در بین آن ها واحدهای مصالح ساختمانی شهرداری ها و چند واحد مربوط به شرکت های پیمانکاری راهسازی و همچنین واحد های مربوط به صنایع غذایی به خصوص زعفران به چشم می خورد.

مهمان نواز ادامه داد: اعتبار پروانه های صادره با شرط رعایت مستمر مقررات استاندارد سه ساله است و قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه ها، واحدهایی که در طول مدت اعتبار پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 150درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان شمالی

تحقق 150درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان شمالی