مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25سياسي

مطالبه گری قرارگاه شهیدهمدانی از مسوولان/ «قاسم آباد» را دریابید


قرارگاه دانشجویی شهیدهمدانی ضمن مطالبه گری برای حل مشکلات منطقه قاسم آباد به ویژه در حوزه پوشش رودخانه، مسوولان را پای مشکلات اهالی بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از مطالبه گری قرارگاه دانشجویی شهیدهمدانی به منظور حل مشکلات منطقه قاسم آباد، شهردار همدان، اعضای شورای شهر و معاون فرماندار همدان برای حل مشکل رودخانه این منطقه و البته سایر معضلات در این منطقه حضور یافتند تا از نزدیک وضعیت را بررسی کنند.

رییس شورای شهر همدان در جریان این بازدید با بیان اینکه برای حل مشکلات این منطقه نیاز به جلسات هم اندیشی و دریافت مجوز و اعتبارات قانونی داریم اظهار کرد: پروژه پوشش رودخانه این منطقه نیز نیاز به یک عملیات تخصصی دارد.

سید محمود مسگریان گفت: درست است این منطقه خارج از محدوده همدان قرار گرفته، اما نباید مسئولان نسبت به آن کم توجه باشند بنابراین تلاش خواهیم کرد هر چه سریع تر مشکل مردم حل شود.

*رودخانه منطقه قاسم آباد خارج از طرح هادی قرار دارد معاون امور عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه منطقه پیش رو خارج از کوی قاسم آباد قرار گرفته است بیان کرد: این منطقه خارج از طرح هادی روستای قاسم آباد قرار دارد.

رضا زمانی پوشش رودخانه های همدان را در راس اقدامات فرمانداری عنوان کرد و گفت: از محل اعتبارات بازآفرینی ردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری قرارگاه شهیدهمدانی از مسوولان/ «قاسم آباد» را دریابید

مطالبه گری قرارگاه شهیدهمدانی از مسوولان/ «قاسم آباد» را دریابید