مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25اقتصادي

آزادسازی 6000 مترمربع اراضی باغی و کشاورزی در شاهرود


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آزادسازی 6 هزار مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی در شهرستان شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آزادسازی 6 هزار مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی در شهرستان شاهرود خبر داد.

غلامرضا خراسانیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی به جد برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغات تعداد سه فقره احکام قطعی که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت وساز بناهای غیرمجاز در باغات کرده بودند با همراهی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط در شهرستان شاهرود اجرا شد که با اجرای این حکم 6000 مترمربع از اراضی باغی شهرستان آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات کارشناسان مربوط ارزش بناهای غیرمجاز قلع وقمع شده تقریباً حدود چهارصد و پنجاه میلیون تومان برآورد شده است از تمام بهره برداران خواست تا قبل از اخذ مجوز از امور اراضی هیچ گونه بنا یا دیواری در اراضی زراعی و باغی احداث نکنند تا از ایجاد چنین خسارات مالی به آن ها جلوگیری شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی در اولویت برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 6000 مترمربع اراضی باغی و کشاورزی در شاهرود

آزادسازی 6000 مترمربع اراضی باغی و کشاورزی در شاهرود