مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25سياسي

همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه و ظرفیت حوزه هنری در این استان به شمار می رود.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی روز دوشنبه در جریان برگزاری نشست تدوین نقشه تحول حوزه هنری کردستان که با حضور اعضای کارگروه معاون راهبری استانهای حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: حوزه هنری استان کردستان با جلب همراهی و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات خوبی در راستای کمک به اعتلای فرهنگ و هنر این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی استان کردستان از سوی حوزه هنری، بیان کرد: خوشبختانه در همین راستا هم اکنون پردیس سینمایی بهمن سنندج با هفت سالن نمایش فیلم، استودیو حرفه ای صدا، کتابخانه تخصصی هنر و فضاهای آموزشی به یکی از مکان های مهم فرهنگی در استان و حتی منطقه تبدیل شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر لزوم توزیع عادلانه ظرفیت های فرهنگی و هنری در سراسر استان، گفت: در همین راستا بعد از راه اندازی سینما آزادی در بیجار و تبدیل آن به پردیس سه سالنه، خوشبختانه امسال نیز در یک کار جهادی پردیس سینمایی مهر سقز با سه سالن سینما، گالری و نمایشگاه دائمی کتاب انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است

همراهی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین سرمایه حوزه هنری کردستان است