مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-25اجتماعي

منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور


برای ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوعیت برای پلاک های غیر بومی وجود داشته و این دسته از خودروها نیز به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

-   رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت های ترافیکی مربوط به کرونا در سراسر کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت اجرای محدودیت های ترافیکی کرونا اظهارکرد: تا امروز (سوم آبان 1400) و برابر آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادملی مقابله با کرونا محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی همچنان به قوت خود باقی است.

بر این اساس خروج پلاک های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه به ترتیب یک و نیم میلیون تومانی می شود.

وی ادامه داد: برای ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوعیت برای پلاک های غیر بومی وجود داشته و این دسته از خودروها نیز به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر و برابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا 22 شهرستان در وضعیت قرمز و 128 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: محدودیت های تردد شامل این شهرها خواهد شد، لذا درخواست پلیس از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور

منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور