مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-25پزشكي

تسهیل فرآیند دریافت واکسن کرونا برای متقاضیان سفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با یادآوری اینکه استان فارس در موضوع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور همچنان پیشتاز است، فرآیند واکسینه شدن شهروندان در فارس را آسان توصیف و به کسانیکه قصد سفر دارند توصیه کرد که در صورت واکسینه نشدن حتما قبل از سفر .

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با یادآوری اینکه استان فارس در موضوع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور همچنان پیشتاز است، فرآیند واکسینه شدن شهروندان در فارس را آسان توصیف و به کسانیکه قصد سفر دارند توصیه کرد که در صورت واکسینه نشدن حتما قبل از سفر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مهرزاد لطفی دوشنبه سوم آبانماه در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در علوم پزشکی شیراز، که با قدردانی از کارکنان مدیریت آمار و برنامه ریزی دانشگاه در حوزه ریاست، معاونت های بهداشت و درمان، به نمایندگی از دیگر کارکنان این مجموعه همراه بود؛ استفاده از آمار در تصمیم گیری ها و استراتژی های مجموعه سلامت فارس به ویژه در بحران کرونا را بسیار تاثیرگذار دانست.

این مقام مسئول گفت: طی ماه های گذشته و در روزهای بحرانی کرونا، یکی از اولویت های ستاد مدیریت کووید19 در دانشگاه بررسی آمارها و داده های روزانه بوده که زمینه برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر برنامه های این ستاد را فراهم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرآیند دریافت واکسن کرونا برای متقاضیان سفر

تسهیل فرآیند دریافت واکسن کرونا برای متقاضیان سفر