مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-25سياسي

لازمه خدمت رسانی مطلوب هم افزایی نمایندگان قوا است


استاندار فارس بر هم افزایی مجموعه ها در راستای حل مشکلات استان تأکید و اضافه کرد: لازمه خدمت رسانی مطلوب به مردم، هم افزایی مناسب و تاثیرگذار نمایندگان همه قوا در سطح استان است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر هم افزایی مجموعه ها در راستای حل مشکلات استان تأکید و اضافه کرد: لازمه خدمت رسانی مطلوب به مردم، هم افزایی مناسب و تاثیرگذار نمایندگان همه قوا در سطح استان است.

دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به ویژگی های این استان پهناور، حل مشکلات از مسیر پیشگیری را بهترین گزینه برشمرد و با اشاره به اینکه امر پیشگیری نیز نیازمند یک حرکت هماهنگ است خواستار توجه و تمرکز بر راهکارهای پیشگیرانه مشکلات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، او از اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی دولت به آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج در راستای کنترل آمار طلاق در استان فارس خبر داد.

ایمانیه همچنین با اشاره به انتخاب و انتصاب مدیران شایسته، توجه به این بخش را گام مهمی در مسیر تحقق برنامه های دولت کار و کرامت خواند و از مجموعه قضایی استان خواست در راستای انتخاب مدیران شایسته و کارآمد، مدیریت جدید اجرایی استان را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه خدمت رسانی مطلوب هم افزایی نمایندگان قوا است

لازمه خدمت رسانی مطلوب هم افزایی نمایندگان قوا است