مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25اقتصادي

افزایش 11 درصدی تردد طی مهر ماه در مازندران


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: مهر ماه امسال حدود 57میلیون و 480هزار تردد انواع وسایل نقلیه در جاده های استان مازندران ثبت رسیده که در مقایسه با ماه قبل 11 درصد رشد داشته است.

- محسن هاشمی امروز درباره وضعیت تردد خودروها طی مهر ماه امسال در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی مهر ماه امسال حدود 57میلیون و 480هزار تردد انواع وسایل نقلیه در جاده های استان مازندران ثبت رسیده که در مقایسه با ماه قبل 11 درصد رشد داشته است.

وی افزود: دلیل عمده افزایش تردد در محورهای مازندران، تعطیلات بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیان کرد: وضعیت تردد خودروها در جاده های  مازندران در مقایسه با مهر ماه سال گذشته رشد حدود 10.

9 درصدی را نشان می دهد.

هاشمی با اشاره به اینکه طی مهر ماه امسال مجموع کل تردد در محورهای ورود و خروج مازندران بیش از 5میلیون تردد بوده است، تصریح کرد: این آمار در مقایسه با شهریور ماه حدود 32 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

وی با اعلام اینکه محورهای سوادکوه، هراز و کندوان حدود نیمی از ترددهای ورودی و خروجی را به خودشان اختصاص دادند، گفت: این میزان تردد بیش از 2 میلیون و 510هزار تردد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 درصدی تردد طی مهر ماه در مازندران

افزایش 11 درصدی تردد طی مهر ماه در مازندران