مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25اقتصادي

پیش بینی برش های استانی و شهرستانی در رشد اقتصادی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از در نظر گرفتن برش استانی و شهرستانی برای هدف گذاری های رشد اقتصادی و رشد ارزش افزوده بخش های مختلف خبر داد و این اقدام را منجر به معطوف شدن توجه به پروژه های اثرگذار و تقویت بعد نظارتی دانست.

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از در نظر گرفتن برش استانی و شهرستانی برای هدف گذاری های رشد اقتصادی و رشد ارزش افزوده بخش های مختلف خبر داد و این اقدام را منجر به معطوف شدن توجه به پروژه های اثرگذار و تقویت بعد نظارتی دانست.

احمدعلی افکاری دوشنبه سوم آبان در جمع خبرنگاران افزود: هدف گذاری رشد اقتصادی و رشد ارزش افزوده بخش های مختلف اقتصادی کشور تاکنون فاقد برش استانی و شهرستانی بوده و این موضوع چالش بزرگی برای نظام برنامه ریزی کشور است.

او با بیان اینکه برای اولین بار در تهیه لایحه بودجه سال 1401 این امر مدنظر قرار می گیرد، گفت: برای این منظور در سازمان برنامه و بودجه کشور با استفاده از مدل رشد سولو و تابع کاپ-داگلاس، رشد اقتصادی 8 درصدی برای اقتصاد کشور هدف گذاری شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خاطرنشان کرد: در این راستا 5.

3 درصد رشد مزبور از طریق رشد بهره وری عوامل تولید محقق خواهد شد و برای تفکیک نرخ رشد 8 درصدی اقتصاد کشور به استان ها و بخش های اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برش های استانی و شهرستانی در رشد اقتصادی

پیش بینی برش های استانی و شهرستانی در رشد اقتصادی