مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-25اقتصادي

افزایش 4 درصدی طلاق در دروان کرونا


نرخ ازدواج تنزل یافته است و ازدواج های صورت گرفته نیز در پنج سال اول تشکیل خانواده با بحران مواجه هستند و بیشترین نرخ طلاق مربوط به همین زمان است.

- رییس پژوهشکده خانواده در افتتاحیه نهمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده و پنجمین جشنواره ملی خانواده پژوهی گفت: نرخ طلاق در حال افزایش است و این نرخ در دوره شیوع ویروس کرونا با افزایش چهار درصدی همراه بوده است؛ این یک هشدار جدی برای دوران پساکروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح نهمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده و پنجمین جشنواره ملی خانواده پژوهی با حضور دکتر نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی؛ به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر محمد روشن، رییس پژوهشکده خانواده در سخنانی با اشاره به سابقه برگزاری کنگره خانواده گفت: نخستین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده در سال 81 برگزار شد و برای ارتباط سازنده با جامعه علمی کشور این کنگره به صورت دوسالانه پیگیری شد؛ کنگره خانواده، رویدادی بین رشته ای است.

دکتر روشن، با آسیب شناسی وضعیت خانواده تصریح کرد: پژوهشکده خانواده به عنوان اولین موسسه آکادمیک کشور، دستاوردهای مهمی در حوزه خانواده به عنوان اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی داشته؛ اما این دستاوردها با نیاز خانواده هماهنگ نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی طلاق در دروان کرونا

افزایش 4 درصدی طلاق در دروان کرونا