مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25سياسي

افزایش مراجعات به کمیته امداد در پی تورم و مشکلات اقتصادی مردم


رییس کمیته امداد با بیان اینکه یتیمی بدون حامی نداریم، افزود: این آغاز کار است به این معنا که هرچه حامی بیشتر داشته باشیم رسیدگی به یتیمان بیشتر خواهد شد.

- رییس کمیته امداد با بیان اینکه یتیمی بدون حامی نداریم، افزود: این آغاز کار است به این معنا که هرچه حامی بیشتر داشته باشیم رسیدگی به یتیمان بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بختیاری در حاشیه همایش ملی ایران مهربان اظهار کرد: سال قبل با تلاشی که صورت گرفت و تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفان مبادله شد و همچنین در نشستی که با آیت الله صدیقی داشتیم، وعده ای به اصحاب رسانه و مطبوعات دادیم و آن جشنِ پایانِ وجود مددجوی یتیم بدون حامی در سال 1400 بود که این جشن را برگزار خواهیم گرفت.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه امروز جشن ملی ایران مهربان برگزار شد و ما یتیمی بدون حامی نداریم، افزود: این آغاز کار است به این معنا که هرچه حامی بیشتر داشته باشیم، رسیدگی به یتیمان بیشتر خواهد شد.

اکنون یتیمانی داریم که 10 حامی دارند، یتیمانی هستند که 20 حامی دارند و آن یتیمانی که دارای 20 حامی هستند، میانگین پرداخت شان بیشتر خواهد بود.

وی یادآور شد: در کنار رسیدگیهای مادی ما در بحثهای تربیتی و آموزشی هم ماموریت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعات به کمیته امداد در پی تورم و مشکلات اقتصادی مردم

افزایش مراجعات به کمیته امداد در پی تورم و مشکلات اقتصادی مردم