مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25اقتصادي

تجمع نانوایان کرمانشاه در اعتراض به قیمت نان


تعدادی از نانوایان کرمانشاه در اعتراض به پایین بودن قیمت نان و افزایش هزینه ها، مقابل اتحادیه خبازان کرمانشاه تجمع کردند.

- ایسنا/کرمانشاه تعدادی از نانوایان کرمانشاه در اعتراض به پایین بودن قیمت نان و افزایش هزینه ها، مقابل اتحادیه خبازان کرمانشاه تجمع کردند.

درخواست اصلی نانوایان کرمانشاه د رتجمع امروزشان(سوم آبان) افزایش منطقی قیمت نان بود تا بخشی از افزایش هزینه های آنان را پوشش بدهد.

اعتضاد علیزاده رییس اتحادیه خبازان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تجمع آرام امروز خبازان مقابل اتحادیه این صنف، گفت: بیش از یکسال است تقاضا داریم قیمت نان بیشتر شود، اما تاکنون با این درخواست موافقت نشده است.

وی ادامه داد: درخواست افزایش قیمت نان بر اساس آنالیز هزینه ها را به استانداری داده ایم، اما رسیدگی به این درخواست مدام امروز و فردا می شود و هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

رییس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه های پخت نان از مواد اولیه گرفته تا دستمزد کارگر و.

حدود 200 درصد رشد داشته، خاطرنشان کرد: درخواست افزایش قیمتی که ما ارائه کرده ایم 32 درصد است که البته این رقم پیشنهادی مربوط به آنالیز قیمت ها در خرداد ماه است و از آن زمان تاکنون باز هم با افزایش بیشتر هزینه ها مواجه بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع نانوایان کرمانشاه در اعتراض به قیمت نان

تجمع نانوایان کرمانشاه در اعتراض به قیمت نان