مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25سياسي

محسنی اژه ای: از عملکرد و لغزش یک قاضی دلم به درد آمد


روز گذشته گزارش یک نهاد نظارتی درباره عملکرد یک قاضی به دستم رسید که حقیقتاً دلم به درد آمد که این شخص نه به خاطر فقر یا کمبود در زندگی بلکه به دلیل تمایلات نفسانی دچار لغزش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز دوشنبه (سوم آبان ماه) شورای عالی قوه قضاییه با تبریک ولادت خجسته پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) جلوه ای از نور خداست و نور و رحمت الهی همیشه امیدآفرین و فرح بخش و آرامش بخش بوده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه انسان همواره در تاریکی و جهالت و حیرانی به شدت نیازمند نور است، افزود: وقتی نور آمد انسان از گمراهی نجات می یابد مگر آنکه خود انسان نخواهد و در مسیری حرکت کند که به سقوط منتهی می شود.

محسنی اژه ای با بیان اینکه میلاد پیامبر اعظم (ص) در زمانی اتفاق افتاد که جهالت جهان را فراگرفته بود و ظلمت انسان ها را رنج می داد و مردم از ظلم ستمگران به تنگ آمده بودند، تصریح کرد: امروز هم دنیا در یک جاهلیت مدرن بسر می برد و تاریکی هایی که وجود دارد، کمتر از سال عام الفیل نیست که رسول الله در آن مقطع برای نجات بشر متولد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: از عملکرد و لغزش یک قاضی دلم به درد آمد

محسنی اژه ای: از عملکرد و لغزش یک قاضی دلم به درد آمد