مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-25اقتصادي

مدیرکل بیمه سلامت یزد: بیماران کد رهگیری نسخه الکترونیکی خود را مطالبه کنند


مدیرکل بیمه سلامت یزد در ادامه با بیان این که تاکنون 20 میلیارد تومان برای بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در این استان هزینه شده است، گفت: تمام پزشکان تحت پوشش بیمه سلامت موظفند بعد از ویزیت کد پنج رقمی رهگیری نسخه الکترونیک را به بیمار بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، دکتر محمد دریجانی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته بیمه سلامت برگزار شده بود با بیان این که تاکنون 30 هزار نفر در استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: پوشش های بیمه ای نقش مهمی در افزایش امید به زندگی بین اقشار مختلف جامعه ایفا کرده است.

وی افزود: طی شش ماه نخست امسال 558 نفر بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان یزد که فاقد هرگونه بیمه ای بودند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و بالغ بر سه میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت یزد در ادامه با بیان این که تاکنون 20 میلیارد تومان برای بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در این استان هزینه شده است، گفت: سعی داریم در سازمان بیمه سلامت استان یزد خدمات درمانی و بیمه ای به موقع و در شأنی به مردم ارائه کنیم.

دریجانی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در مدیریت افکار عمومی، تصریح کرد: رسانه ها باید با آگاه سازی مردم اقشار مختلف را بیش از پیش به سمت بیمه شدن و واکسیناسیون سوق دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بیمه سلامت یزد: بیماران کد رهگیری نسخه الکترونیکی خود را مطالبه کنند

مدیرکل بیمه سلامت یزد: بیماران کد رهگیری نسخه الکترونیکی خود را مطالبه کنند