مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-25سياسي

اقدام مجلس یازدهم در حذف یک رانت مهم شغلی/ گلایه از بی ثباتی مدیریت در خراسان جنوبی


نماینده مردم طبس در مجلس به اقدام مجلس یازدهم در حذف یک رانت مهم شغلی اشاره کرد و گفت: مجلس در جریان بررسی طرح تسهیل برخی مجوزهای کسب و کار مصوب کردند که سابقه قضاوت یا نمایندگی مجلس جایگزین آزمون وکالت نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، از دنبال کردن طرح رفع موانع فضای کسب و کار در مجلس خبر داد و اظهار داشت: این طرح جزو طرح های مؤثر و کارآمد است که علاوه بر آنکه روند پر پیچ و خم، غیر شفاف و بروکراسی دست و پاگیر را از سر راه کسب و کارها بر می دارد به دنبال رفع انحصار و رانت از برخی مشاغل است.

 وی به اقدام مجلس یازدهم در حذف یک رانت مهم شغلی اشاره و بیان داشت: مجلس در جریان بررسی طرح تسهیل برخی مجوزهای کسب و کار مصوب کردند که سابقه قضاوت یا نمایندگی مجلس جایگزین آزمون وکالت نخواهد شد؛ این مصوبه بدین صورت است که نمایندگان و قضات اگر می خواهند در حوزه وکالت مشغول به فعالیت شوند باید در آزمون وکالت شرکت کنند و سابقه نمایندگی و قضاوت جایگزین آزمون وکالت نیست.

نمایندگان اصراری بر گزینه خاصی ندارند نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مکتوب و شفاهی نظرخواهی کردند و با همفکری و بعضی مؤثران نظرات خود را منعکس کردیم اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مجلس یازدهم در حذف یک رانت مهم شغلی/ گلایه از بی ثباتی مدیریت در خراسان جنوبی

اقدام مجلس یازدهم در حذف یک رانت مهم شغلی/ گلایه از بی ثباتی مدیریت در خراسان جنوبی