مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25سياسي

60 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته ایم که به 60 درصد اهداف برنامه سال 1400 دست پیدا کردیم.

- ، حجت الاسلام احسان فرد آقایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: نشست کاری با حضور رییس گروه برنامه ریزی و بودجه این اداره کل در خصوص جمع بندی گزارش های 6 ماهه شاخص های جدول برنامه وبودجه سال 1400 اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این نشست که در راستای ارتقای سطح برنامه های فرهنگی و پایش مجموعه اقدامات صورت گرفته در 6 ماه اول سال 1400 برگزار شد، نکات ارزشمندی از حیث کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام فرد آقایی با اشاره به اینکه این نشست کاری هر سه ماه یک بار برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته ایم که به 60 درصد اهداف برنامه سال 1400 دست پیدا کنیم و امید است که در نشست آتی که گزارش های 9 ماهه ادارات شهرستان تجمیع و مورد بررسی قرار می گیرد شاهد دستیابی و تحقق اهداف 100 درصدی شاخص های فرهنگی در سطح استان باشیم.

وی به استقرار و راه اندازی دو سامانه در این اداره کل برای ارزیابی فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این دو سامانه برای ارزیابی عملکرد فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد

60 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد