مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25سياسي

ارتباط میان دانشگاه و فضای کار در شیراز آسیب شناسی شد


با حضور جمعی از دانش آموختگان رشته حقوق، مسائل و مشکلات دانش آموختگان این رشته و علل عدم ارتباط دانشگاه و فضای کار در حوزه حقوق بررسی شد.

- ، مهدی زارعی دانش آموخته حقوق دانشگاه تهران و مدرس تخصصی حقوق مدنی ظهر دوشنبه در این نشست خبری با بیان اینکه سیستم سنتی آموزش در کشور ما دانشجویان را در یک سطح حداقلی نگاه می دارد، گفت: دانشجویان در تمامی رشته ها پس از اخذ مدرک دانش آموختگی متوجه می شوند که برای ورود به بازار کار و ساختن آینده شغلی خود نیاز به مهارت هایی دارند که در دوره تحصیل به هر دلیلی آنها را نیاموخته اند این در حالی است که حضور برخی از مؤسسات آموزشی بعد از فراغت از تحصیل بیانگر آن است که افراد در کنار آموزش های دانشگاهی نیازمند فراگیری برخی از علوم دیگر هستند تا بتوانند در جامعه استقلال خود را حفظ کنند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به ظرفیت های مغفول در رشته حقوق تصریح کرد: حوزه کاری رشته حقوق تنها محدود به وکالت، قضاوت و یا سردفتری نیست، بلکه اگر دانشجویان به کسب مهارت های مرتبط بپردازند می توانند در بخش های مختلف درآمدزایی بعضاً بیشتری نسبت به موارد فوق الذکر داشته باشند.

وی با بیان اینکه گذر از فضای آموزش سنتی می تواند راهنمایی برای برطرف کردن مشکلات دانش آموختگان حقوق باشد، یادآور شد: حضور اساتید مختلف و کسب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط میان دانشگاه و فضای کار در شیراز آسیب شناسی شد

ارتباط میان دانشگاه و فضای کار در شیراز آسیب شناسی شد