مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25پزشكي

آمادگی دامپزشکی کرمان برای پیشگیری از احتمال شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان


مدیرکل دامپزشکی استان کرمان از آمادگی برای پیشگیری از احتمال شیوع این بیماری در استان خبر داد و گفت: با شروع فصل سرما، احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان وجود دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان از آمادگی برای پیشگیری از احتمال شیوع این بیماری در استان خبر داد و گفت: با شروع فصل سرما، احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان وجود دارد.

حسین رشیدی امروز سوم آبان ماه در نشست تخصصی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در دامپزشکی استان کرمان از آمادگی برای پیشگیری از احتمال شیوع این بیماری در استان خبر داد و گفت: با شروع فصل سرما، احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان وجود دارد.

وی با برشمردن برخی از عوامل تهدیدکننده مزارع پرورشی درخصوص این بیماری، اعلام کرد: لازم است پیشگیری از ورود بیماری به استان خصوصا در موقعیت فعلی در اولویت قرار گیرد و بدین منظور واکسیناسیون طیور ضروری است.

رشیدی با تاکید بر اهمیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و اعلام شیوع اخیر بیماری در برخی از کشور های همسایه، بیان کرد: خطر انتقال از پرندگان وحشی را باید مورد توجه قرار داد زیرا استان کرمان کریدور مهاجرت پرندگان وحشی است و این پرندگان در مسیر خود در محل های تجمع آب فرود می آیند و به همین جهت بایستی پایش مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دامپزشکی کرمان برای پیشگیری از احتمال شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

آمادگی دامپزشکی کرمان برای پیشگیری از احتمال شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان