مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-25بين الملل

دفاتر عفو بین الملل در هنگ کنگ تعطیل می شوند


سازمان عفو بین الملل امروز (دوشنبه) اعلام کرد، در سال جاری میلادی دو دفتر خود را در هنگ کنگ تعطیل می کند و به این ترتیب تبدیل به آخرین سازمان غیردولتی می شود که در پی سرکوب مخالفان سیاسی در این دولتشهر فعالیتش را در آنجا متوقف می کند.

- سازمان عفو بین الملل امروز (دوشنبه) اعلام کرد، در سال جاری میلادی دو دفتر خود را در هنگ کنگ تعطیل می کند و به این ترتیب تبدیل به آخرین سازمان غیردولتی می شود که در پی سرکوب مخالفان سیاسی در این دولتشهر فعالیتش را در آنجا متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این گروه حقوق بشری اعلام کرد دفتر محلی خود در هنگ کنگ را در ماه جاری تعطیل می کند و دفتر منطقه ای آن نیز قرار است تا پایان سال جاری میلادی بسته شود و فعالیت های منطقه ای به سایر دفاتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه منتقل می شود.

آنژولا میان سینگ بایس، رییس هیات مدیره عفو بین الملل در بیانیه ای اظهار کرد: انگیزه این تصمیم که با تاسف قبلی گرفته شده ناشی از قانون امنیت ملی اخیر هنگ کنگ است، قانونی که عملا باعث می شود فعالیت آزادانه سازمان های حقوق بشری در هنگ کنگ بدون ترس از تلافی جویی های جدی از سوی دولت غیر ممکن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر عفو بین الملل در هنگ کنگ تعطیل می شوند

دفاتر عفو بین الملل در هنگ کنگ تعطیل می شوند