مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-25فناوري

شبکه اجتماعی ترامپ، نیامده هک شد!


در حالی که دونالد ترامپ به تازگی از تاسیس شرکت بزرگ رسانه ای جدیدی به دست خودش خبر داده و گفت یک شبکه اجتماعی مشابه با توییتر به نام تروث سوشال قرار است محور فعالیت این شرکت باشد، - در حالی که دونالد ترامپ به تازگی از تاسیس "شرکت بزرگ رسانه ای" جدیدی به دست خودش خبر داده و گفت یک شبکه اجتماعی مشابه با توییتر به نام "تروث سوشال" قرار است محور فعالیت این شرکت باشد، گزارش شد که در عرض دو ساعت بعد از اعلام این خبر، هکرها به این شبکه اجتماعی جدید دسترسی پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیویورک تایمز گزارش کرد که این هکرها به یک نسخه خصوصی این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کرده و در آن حساب هایی جعلی به نام دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و برخی از چهره های دیگر شامل استیو کی.

بنن، شخصیت مشهور با گرایش راست افراطی، ران واتکینز، نظریه پرداز فعال در تئوری های توطئه کیوانان و جک دورسی، مدیر عامل شرکت توییتر که در پی حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا در 6 ژانویه، فعالیت این رییس جمهوری سابق را در شبکه اجتماعی تحت امرش ممنوع کرد، ایجاد کردند.

بر اساس این گزارش، هکرها با استفاده از یک حساب جعلی تحت عنوان دونالدجی ترامپ (donaldjtrump)، تصاویری از خوک هایی در حال دفع مدفوع را ارسال کردند، به جک دورسی ناسزا گفتند و به پرس و جو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اجتماعی ترامپ، نیامده هک شد!

شبکه اجتماعی ترامپ، نیامده هک شد!