مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-25پزشكي

بازگشایی نمازجمعه بله ، ورزشگاه نه؛ چرا؟


آیا پاسخ روشنی برای این سؤال یافت می شود که چرا برای مثال در تهران مجوز برگزاری نمازجمعه صادر می شود ولی حضور در ورزشگاه ها آن هم با تعداد بسیار اندک، - ممنوع است؟ شرق نوشت: جمعه 30 مهر، بالاخره بعد از 20 ماه وقفه، نمازجمعه تهران برگزار شد تا خیل زیادی از نمازگزاران به موضوعی که از مدت ها پیش در پی عملی کردنش بودند ولی مجوز لازم را نمی گرفتند، برسند.

درواقع، آن طور که اعلام شده، مجوز برگزاری نمازجمعه در تهران بعد از ردشدن چهار درخواست در پیک های مختلف کرونا به دست آمد و از همین رو، با توصیه وزارت بهداشت، نمازجمعه 30 مهر با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

آن طور که مسئولان برگزارکننده خبر داده اند از پیش، مراقبت های لازم صورت گرفته تا خطر شیوع ویروس کرونا در این زمینه کمتر شود.

در بخشی از اطلاعیه ای که به این منظور منتشر شده بود، به موارد مهمی اشاره شده است: به منظور صیانت از سلامت شهروندان و نمازگزاران، تب سنجی، توزیع ماسک، ضدعفونی محیط برگزاری نماز، عطرافشانی با گلاب در میان صفوف نماز، استقرار ایستگاه سلامت هلال احمر، استقرار اورژانس، استقرار غرفه واکسیناسیون، فاصله گذاری با چینش سجاده های ویژه، توزیع کیسه پلاستیکی یک بارمصرف برای کفش، مهر سنگی ضدعفونی شده، لیوان یک بارمصرف و تجهیز سرویس های بهداشتی با دستمال کاغذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی نمازجمعه بله ، ورزشگاه نه؛ چرا؟

بازگشایی نمازجمعه بله ، ورزشگاه نه؛ چرا؟