مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-25سياسي

وعده پوچ دوچرخه سواری برای داشتن ساختمان لاکچری/ پُز عالی، جیبِ خالی


از رویای فدراسیون دوچرخه سواری برای داشتن یک ساختمان لاکچری تنها چیزی که باقی مانده یک ساختمان نیمه کاره با بدهی میلیاردی است.

- از رویای فدراسیون دوچرخه سواری برای داشتن یک ساختمان لاکچری تنها چیزی که باقی مانده یک ساختمان نیمه کاره با بدهی میلیاردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمانی که کلنگ احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد، قرار بود این فدراسیون به زودی و ظرف چند ماه صاحب یک ساختمان لوکس با نمای زیبا شود اما اکنون همه چیز در حد یک رویا باقی مانده است.

از بهمن سال 98 که کلنگ احداث ساختمان توسط علی نژاد معاون قهرمانی زده شد تاکنون که یک سال و 9ماه از آن می گذرد تنها چیزی که نصیب فدراسیون شده یک ساختمان نیمه کاره است که آن هم در حال حاضر به حال خود رها شده و بخش اداری فدراسیون نیز در کمپ تیم های ملی جا خوش کرده است.

نکته این است که تامین هزینه های احداث آن با توجه به تورم از ابتدا مشخص بود که بالا است و نکته این است که همان موقع پیش بینی برای تامین اعتبارات لازم باید انجام می شد که به نظر می رسد مسئولان وقت فدراسیون اصلا تورم را در نظر نگرفته بودند.

پس از انتخابات و روی کار آمدن رییس جدید نیز، انتقادات زیادی نسبت به فروخته شدن ساختمان قبلی فدراسیون و نوع احداث ساختمان جدید وارد شد به طوری که رشیدی که مدت زمان کوتاهی ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پوچ دوچرخه سواری برای داشتن ساختمان لاکچری/ پُز عالی، جیبِ خالی

وعده پوچ دوچرخه سواری برای داشتن ساختمان لاکچری/ پُز عالی، جیبِ خالی