مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-25سياسي

شرط بهره برداری از غارهای استان کرمان، آسیب ندیدن آنهاست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان این مطلب که دهیاری ها توان مدیریت غارها را ندارند در ادامه تاکید کرد: بهره برداری از غارها توسط سرمایه گذاران باید به گونه ای باشد که هیچ آسیبی به غارها وارد نشود.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان این مطلب که دهیاری ها توان مدیریت غارها را ندارند در ادامه تاکید کرد: بهره برداری از غارها توسط سرمایه گذاران باید به گونه ای باشد که هیچ آسیبی به غارها وارد نشود.

سید مصطفی آیت الهی موسوی صبح امروز سوم آبان ماه در اولین جلسه کارگروه غارشناسی استان کرمان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باتوجه به گستره وظایف در حوزه های مختلف، به تنهایی نمی تواند اطلاعات غارهای استان را در سامانه بانک اطلاعات غارهای کشور ثبت کند و این کار را باید انجمن غار و غارشناسی ایرانیان با همکاری دستگاه های مربوطه انجام دهد.

وی به تبیین وضعیت غارهای استان کرمان پرداخت و اظهار کرد: باید اطلاعات غارهایی که مطالعات آنها تکمیل شده را انجمن غار و غارشناسان ایرانیان وارد سامانه کنند و غارهایی که مطالعات آنها تکمیل نشده براساس اولویت بندی و برنامه زمانبدی و همچنین مطالعات غارهای ناشناخته را در دستور کار قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بهره برداری از غارهای استان کرمان، آسیب ندیدن آنهاست

شرط بهره برداری از غارهای استان کرمان، آسیب ندیدن آنهاست