مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25سياسي

حضور دو معاون شهردار در جلسه آتی شورای شهر/ بررسی ترافیک در پایتخت


عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره مباحث جلسه آتی صحن شورای شهر ارائه داد.

- ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری صحن شورای شهر طی روز آینده اظهار داشت: در صحن فردا علیرضا زاکانی شهردار تهران حضور ندارد ولی دو معاون مالی و اقتصادی و حمل و نقل و ترافیک در صحن شورا حضور و توضیحاتی درباره موضوعات مرتبط با فعالیت کاری شان به اعضای شورای شهر ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین میهمانانی از شرکت برق منطقه ای تهران در صحن شورا حضور می یابند و در مورد وضعیت برق پایتخت نیز مسائلی مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین طرح سند سیاست های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401 با قید یک فوریت در صحن شورا مطرح خواهد شد و اعضاء نظرات و مباحثی را در این زمینه مطرح می کنند که این طرح به امضای 18 عضو شورای شهر رسیده است.

امانی گفت: همچنین انتخاب 6 نماینده در زمینه شهر دوستدار کودک، انتخاب نماینده درباره تعرفه خدمات، انتخاب یک نف راز اعضای شورا در مورد ساماندهی تبلیغات در شهر تهران، انتخاب یک نفر از اعضای شورا در زمینه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک و همچنین انتخاب یک نفر در مورد جهت عضویت در کمیته اجرایی مربوط به مصوبه چگونگی جذب و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو معاون شهردار در جلسه آتی شورای شهر/ بررسی ترافیک در پایتخت

حضور دو معاون شهردار در جلسه آتی شورای شهر/ بررسی ترافیک در پایتخت